Helpdesk 2017-06-16T08:41:54+00:00

Helpdesk

Voor problemen met je WordPress website, hosting of andere zaken heb je hier toegang tot de meest gestelde vragen én oplossingen. Geen antwoord gevonden? Neem dan contact met ons op.

Contact opnemen
Waar vind ik jullie Algemene Voorwaarden? 2017-03-14T10:28:47+00:00

De algemene voorwaarden die van toepassing zijn op onze hosting, onderhoud en ontwikkelingsdiensten kan je hier vinden.

Kunnen jullie een WordPress website voor mij verhuizen? 2017-02-20T14:09:26+00:00

Als je een hosting pakket bij ons gaat afnemen en je hebt al een WordPress website die je graag mee wilt nemen dan verhuizen we deze kosteloos voor je.

Kunnen jullie WordPress voor mij installeren? 2017-02-20T14:08:35+00:00

Jazeker! Als je een nieuw hosting pakket aanvraagt kan je aangeven dat je een schone nieuwe WordPress installatie er op wilt hebben. Wij doen dit dan voor je.

Ik vertrouw een factuur niet, hoe kan ik dit controleren? 2017-02-20T13:25:53+00:00

Helaas worden er tegenwoordig valse facturen verstuurd. Je kan facturen van ons altijd laten controleren door ons een e-mail te sturen of te bellen. Het rekeningnummer waar je handmatig naar betaald is altijd NL47 BUNQ 2290 1213 98. Als dit anders is, de factuur niet betalen en ons op de hoogte stellen. Betaal je via iDEAL? Dan loopt de betaling via Mollie met onze naam als kenmerk.

Wat is de opzegtermijn van jullie diensten? 2017-02-20T13:25:33+00:00

Een domeinnaam moet opgezegd worden een maand voor de volgende facturatie-datum. Onderhoudsdiensten en hosting kunnen direct opgezegd worden en vervallen dan voor de volgende facturatie-datum. Opzeggen kan gewoon per e-mail.

Kan ik via iDEAL betalen? 2017-02-20T13:25:57+00:00

Ja, je kan facturen die je van ons krijgt direct via iDEAL afrekenen via Internet Bankieren.

Kan ik via Automatisch Incasso betalen? 2017-02-20T13:26:02+00:00

Wij hebben dit nog niet geïmplementeerd in onze administratie. Bij eerdere proeven werd het te weinig gebruikt om rendabel te zijn. Je kan wel met iDEAL of Overboeking betalen. Wens je andere betaalmethodes? Laat het ons weten.

Ik ben geblokkeerd na 3 inlogpogingen, help? 2017-02-20T11:41:31+00:00

Om misbruik te voorkomen hanteren we naast een aantal server maatregelen ook een limiet op het aantal inlog pogingen op de WordPress inlogpagina. Als je dit aantal overschrijd dan wordt je geblokkeerd. Stuur ons een e-mail om je wachtwoord te herstellen en je blokkade op te heffen. Stuur ook je IP-adres mee.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer 2017-02-20T11:42:04+00:00

WordPress is uitgerust met een ‘Wachtwoord vergeten’ functie waarmee je met een paar klikken je wachtwoord kan laten herstellen. Heb je onverhoopt geen toegang tot het e-mailadres dat bij je account hoort? Stuur ons dan een e-mail en we proberen je weer op weg te helpen.

Ik heb zelf een fout gemaakt en wil een backup terug laten zetten, kan dat? 2017-02-20T11:42:12+00:00

Zeker en voor onze klanten doen we dit kosteloos. Stuur ons een e-mail met je probleem en wij zoeken de beste backup voor je er bij. Het kan voorkomen dat de meest recente backup niet de beste oplossing is omdat je bijvoorbeeld er pas na het weekend achter komt dat er een probleem is. In dat geval moet je er wel rekening mee houden dat je data van de afgelopen periode na de backup mist.

Storing! Paniek! Help! 2017-02-20T11:42:20+00:00

Het vervelendste dat kan gebeuren is een onbereikbare website. Maar geen zorgen, al onze servers zijn uitgerust met goede monitoring tools. Gebeurd er onverhoopt wat dan weten wij dat hopelijk eerder dan onze klanten. Goede kans dat we er al mee bezig zijn. Maar wil je er zeker van zijn dat we het weten stuur ons dan een direct een mail of bel tussen 08:00 en 22:00 met 033-2600034. Voor klanten met een SLA is een apart nood nummer beschikbaar voor meldingen 24/7.

Zit er e-mail in een webhostingpakket? 2017-02-20T11:42:27+00:00

Wij willen graag dat onze servers het snelste uit jouw WordPress website halen, en daarbij moeten ze niet bezig zijn met e-mail. Daar zijn andere partijen veel beter in. Wij adviseren onze klanten daarom een cloud e-mail dienst zoals Office 365, Google G-suite of Hosted Exchange af te nemen. Wij kunnen hier wel bij helpen!

Wat als ik meer dataverkeer gebruik dan mijn pakket geeft? 2017-02-20T11:42:34+00:00

Ook geen probleem. Het limiet op je pakket is een soft limit. Je website zal niet op zwart gaan als je het overschrijd. Maar als het elke maand overschreden wordt dan nemen we contact met je op over uitbreiding van het pakket.

Wat als ik meer webruimte gebruik dan mijn pakket geeft? 2017-02-20T11:42:41+00:00

Geen probleem! Wij hanteren soft-limits op onze pakketten. Een dagje wat meer ruimte nodig? Geen probleem. Zodra het consequent wordt en langdurig dan zullen wij zelf met de klant in contact treden om te kijken naar uitbreidingen van het pakket.

Wat als een update niet goed gaat? 2017-02-20T11:42:47+00:00

In principe hebben we een aantal mechanismes die er voor zorgen dat als een update niet lukt, de oude versie wordt hersteld. Naast dit mechanisme wordt er elke dag een backup gemaakt van de website in het basis abonnement en meerdere keren per dag in het business abonnement. Als het fout gaat na een update, lossen we dit kosteloos voor je op door een technische fix uit te voeren of door een backup te herstellen.

Hoe vaak worden updates uitgevoerd? 2017-02-20T11:42:55+00:00

Dagelijks worden er updates uitgevoerd, maar sommige plugins updaten we niet direct omdat er veel gewijzigd is of omdat een nieuwe versie niet compatible is met een andere plugin op je website. Veiligheidsupdates worden altijd direct uitgevoerd.

Ik heb een onderhoudsabonnement, toch zie ik updates staan? 2017-02-20T11:43:18+00:00

Wij hanteren een lijst van plugins die wij niet direct updaten omdat we deze graag eerst testen. We hanteren dit beleid ook bij plugins die een nieuwe ‘mayor’ versie uitbrengen. Dit duid vaak op structurele wijzigingen die we vaak eerst in kaart willen brengen zodat we onze klanten goed kunnen helpen. Meestal worden de meeste updates binnen 48 uur verwerkt. Grote plugin updates binnen maximaal een week.