Marketing
Automation

Stel je een toekomst voor waarin jouw marketing zichzelf uitvoert. Waar elke lead zorgvuldig wordt verzorgd, elke klant op maat wordt bediend, en dat allemaal automatisch, 24/7, zonder dat jij een vinger hoeft uit te steken. Met marketing automation gebruiken we handige software en inzichten om jouw marketingstrategie niet alleen efficiënter maar ook effectiever te maken.

LEES VERDER   ▼
Illustratie waarin samengewerkt wordt voor virtuele schermen.

Nieuwe klanten werven én bestaande klanten blijven helpen

Het mooie aan marketing automation? De mogelijkheden zijn bijna eindeloos. Stuur je nu nog handmatig brochures? Automatisch opsturen. Volg je leads nu nog handmatig op? Automatisch een bericht nasturen. Heeft een klant al 2 maanden niet van van je dienst gebruik gemaakt? Automatisch een gepersonaliseerd bericht in de inbox.

In de huisstijl
Elke marketing automation wordt waar mogelijk gegoten in je eigen huisstijl. Zo blijf je duidelijk in de picture bij de klant
DRIP Campagnes
Heeft iemand een brochure opgevraagd? Volg middels meerdere e-mails deze lead automatisch op
Event tracking
Heb je een applicatie of digitale dienst? Met event tracking kan je op basis van gebeurtenissen een klant blijven activeren
Duidelijke taal
Help je lead eenvoudig op weg. We helpen met het opzetten van duidelijke koppen en teksten.
Dit wil ik!

Voorbeelden van marketing
automation in de praktijk

Welkom / Onboarding

Automatisch verstuurde e-mails die nieuwe abonnees welkom heten, hen introduceren aan je merk, en hen geleidelijk aanmoedigen tot hun eerste aankoop.

Lead scoring

Beoordeel leads automatisch op basis van hun interacties en betrokkenheid, en stuur gepersonaliseerde content om hen door de verkoopfunnel te leiden.

Cross-service data koppeling

Verwerk je leads nog handmatig die je binnenkrijgt? Met marketing automation kunnen we data eenvoudig van dienst A naar dienst B krijgen. Niet meer knippen en plakken!

Klant tevredenheid

Verstuur automatisch enquêtes na aankoop of dienstverlening om feedback te verzamelen en de klanttevredenheid te monitoren, wat essentieel is voor continue verbetering.

Vergeten winkelmandjes

Herinner klanten automatisch aan producten die ze in hun winkelwagentje hebben achtergelaten, met gepersonaliseerde berichten en aanbiedingen om de verkoop te stimuleren.

Wat wil jij automatiseren?

Quickscan

Een leuk rapport wat ik voor je samenstel, waarmee we kijken waar er digitale slagkracht ligt!

✓ Website scan
✓ Optimalisaties
✓ Kansen